Neglecting my blog..

Sorry sorry, inser att jag inte har uppdaterat på nästan en månad. Men sista tiden i skolan innan betygen sattes så jobbade jag arslet av mig för att få färdigt allt, och efter betygen sattes har jag bara njutit av studentveckan(veckorna), och den sista tiden med mina fina vänner. 

Har lite saker inplanerade även dagarna som kommer, imorgon är det volleybollturnering, sedan ska jag på arbetsintervju(fingers crossed!) och till ungdomsmottagningen(ojojoj som en äkta toppbloggare!), sedan är det neonparty på kvällen. Och på onsdag ska jag till tandläkaren och sen är det waterparty, torsdag ska jag bara ta igen mig och ladda batterierna för på fredag är det studenten igen!

Haha, många kommenterar att jag redan tagit studenten, men jag svarar som alltid, det snöade på min student, jag är värd en ny. ;) Men jag kommer inte ha någon studentmottagning till, och jag har inte varit aktiv med att välja vad som ska stå på lakan osv, för det här är mina nya klasskompisars dag, jag kommer vara med på allt, men jag har haft mitt avslut med min fina extrafamilj för ett år sedan, nu är det deras tur.

Och vad jag saknar min gamla klass. Min familj. Det är så sjukt. Ni får några bilder från mösspåtagningen förra året.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback