Hundvakt åt ett litet monster!

Är hundvakt åt kusins lillskit, fast så liten är hon ju inte... Myser även på med godmiddag och mello! Eric Gadd & Erik Segerstedt + Tone. Om jag måste välja två! (Sen är ju Oscar Zia fint ögongodis!)

Tänk för ett år sedan var det jag som satt där på andra chansen och viftade med min ballong, vinkade bakom Sara Dawn Finer, drog upp min skylt och var utan ljud under hela Timoteij's andra uppträdande.....

Imorgon är det planerat en fika på stan med Heli, ska bli kul, har ju inte träffats ordentligt på säkert ett år, sånär som på ett hej på Åhléns! Sen måste jag börja dela ut mina cv:n, så jag får in lite pengar! Funderar på att ha två sommarjobb, men å andra sidan vore det ju skönt med sommarlov. Vi får se!

Ni får två oredigerade mobilbilder, bättre än inget, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback