Kult med skola!

Eller? Sitter på webdesignen och ska göra en hemsida, problemet är att jag ska göra en hemsida åt ett UF-företag, och mina kära vänner som driver företaget har inte ritat hur dom vill ha det, och dom är i e-tuna idag...... Menmen, sitter och leker lite med bildspel osv och spelar facebookspel istället!
 
Går i skolan 7 timmar längre idag än igår, skönt. ♥ Det är det som kommer med sovmorgon till 12.30 på måndagar, men nästan så man står ut! 

Har även fått ett skumt mail av friendlysecurity, där dom skriver att min mail och lösen läckt ut, jag trodde det va fake först, men sedan skrev dom med mitt lösen, och det var rätt! Ååååh, paniken som uppstår, har ju ingen aning om vilket lösen och vilken mail jag har reggat vart. :s Nån annan som fått det?! 
 
Lite såhär kände jag igår, och lite såhär kände jag i morse, och lite såhär känner jag nu. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback