Cheerleadingrm.

Sitter och tar igen mig efter lunchen, paltkoma! Sedan ska jag väll lyckas pallra mig ner på rosvalla för att kolla inte lite vad som säljs på rm, jag ska inte gå in och kolla idag, för det kostar 200 kr per dag, och jag tänkte gå imorgon på sm istället. Men jag tänkte kanske handla idag, så jag slipper tänka på det imorgon. Jag bor ju ändå bredvid arenan haha! Jag har tidsinställt ett inlägg med resten av bilderna också, så dom kommer snart upp. :) Även filmerna ska jag få upp ikväll :) Har laddat upp 3 stycken på youtube än så länge, tror jag bara lägger upp en till sen får det va bra haha! Nåja, ska börja sticka ner strax, Vi hörs senare gullebullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback